Wednesday, August 29, 2007

بوسطـــــــــــــــه

مع اني ما بحبش أكتب حاجه رومانسيه وماليش خلق أقرا حاجه رومانسيه بس

أحـــــــب ألفت نظرك
بس إن النهارده يوم مهم أوي ..لا لا لا لا..دا أهم يوم.فات شويه حلوين علي أول يوم عرفتك فيه وشويه أحلي من يوم ما حبيتك ...فاكـــــــــر؟؟؟ إمبارح ركبت العربيه وفتحت الشباك..سبت الهوا ياخد وشــــي وشيلته كلام كتير أوي ليـــــك..وقعدت أفتكر وأفتكر...كنت حـــــاسه إن روحــــي طايره ..طايره أوي


دلوقتــــي وأنت ف الجزيـــــره البعيده ومش بعيده..اللي ما فيهاش موبايل ولا تليفون أكلمك فيه...يا تري عامل ايه؟؟؟ لسه بتحبني زي زمان؟؟ أكتر؟؟ اقل؟؟

إنت واحشـــــني أوي...وعلي رأي جدتي" ربنا يقرب البعيد" هيه يا رب

لما كنـــا صغيرين شويه..ما كناش بناخد بالنا من الوقت ..كان بييجي ويروح ..فاكر أيام خناقتنا الكتير؟؟ فاكر لما كنت بتعمل عليا راجل؟؟ فاكر؟؟ فاكر؟؟


النهارده يوم مهم أوي..وناعم زي الحرير . لما بحط راسي ع المخده وأفتكره بحس ان الحياه بتتزحلق علي خدي.....جميل أوي ان الواحد يكون له يوم مهم ف حياته ...أنا عاوزه أقولك شكرا أنك عملتلي اليوم دا وزودت لعيني حاجات حلوه أوي ومهمه

النهارده أحتفلت باليوم دا مع نفسي ورقصت معاك تانجو...شفتني؟؟؟ انا كنت حاسه انك شايفني
فاكر التانجو؟؟ مشروعنا عشان نقرب من بعض؟؟؟

إمبارح قريت الكلام الحلو أوي اللي أنت كتبتهولي أخر مره ..قريته كتييييييير"
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
والنبي

فاكره مزيكة النشره الجويه بتاعة أخبار تسعه وأحنا صغيرين؟؟
خليكي شبهها كدا باب أو وعد بالنوم
وأنا صغير كنت متخيل إن فيه ألبوم للكلام وإن كل كلمه ليها صوره شبه اللي ف ألبوم صوري اللي مبشوفوش كتير وحتي دلوقتي ساعات ودني تلقط من وسط الجمل الكتير كلمه فأحس أنها شبهك أو أحس اني فرحان إني سمعت الكلمه دي
يعني مثلا( ميه بيضا ) أو (هناك) أو (شويه) ء
شايفه الشين اللي ف أول شويه دي. خليكي زيها كدا حضن م الدوشه والعالم اللي برا
وأنا شبه كلمة " ساعات" زيّ زي كل مراكب أمشير
ساعات أبقي عاوزك تهنينه وتغنيها لي كمان وأنا بنام. وسعات أبقي عايزك حجات كتير وجري وتنطيط وسعات أبقي عايزك تعرفيني أنا عايزك إيه؟؟
وكتير بحس إن كلمة (ساعات) هتاكل لساني بكل الكلام اللي عليه
ومش هتسيب غير بس
خليكي
خليكي

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شايف كلمة" نشرةالجويه "اللي أنت كاتبها دي أنا حسيت وانا بقراها ان قلبي دفي..وكلمة " والنبي" حاسه انها حضناني كدا...ومش هقولك كلمة " خليكي" عملت فيا ايه

واحشني قعدتك معايا وتعليقاتنا علي كل حاجه...بالحق ...شفت إعلانات ميلودي....

عاوزه أشوف إبتسامتك واسمع تعليقك وانت بتشوفه


كمان بالحق............................. ولا أقولك....بلاش ..أنا اصلي مكسوفه جدا
وحاسه ........

المهم عشان ما أطولش عليك..الحكايات أصلها ما بتخلصش وانا ما بشبعش من الكلام معاك..أنا بس عاوزه أقولك
بحبك

واحشني

كل أهم يوم وانت طيب


12 comments:

altwati said...

رائع
جوستن
عارفة الشاعر / آرثر رامبو
كان يمنح الحروف ألوانا
وأشكالا تماما مثل الذي تفعلينه في ألبوم الحروف
صدقيني
سعدت بدخولك مدونتي

لكن عندي سؤال
ممكن تبصي على عنوان أرشيف المدونة عندك وعندي وتقولي لي رأيك ؟
غريبة هي المصادفات
صباح الخير

Anonymous said...

كل شهر وانتي طيبه يا قمر

Anonymous said...

يارب دايما في حب وسعاده..يارب دايما مبسوطه..بجد انت تستاهلي الحب ده واكتر ..ويارب هو كمان يستاهل كل الحب ده...
مزيد

sara... said...

انا حاسه انى عايزة اعيط


انا بحب الجمال والذاتيه يا جوستين

شكرا

Alexandrian far away said...

يا ويلي
:-)
أيه الحنيه والرقه دي كلها
خلتيني أقوم أتصل بحبيبتي وأصحيها من النوم أقول لها أني بحبها قوي وهي وحشاني قوي
صباح جميل ورائع وبهي ومعطر
ولتكن كل أيامك كذلك

ola salem said...

أجمل حاجة فى المدونة دى يا بت
انها بتضحكنى
مش عليكى طبعا ولا على اى حاجة قد التعليقات اللى بتجيلك
تعليقات بنت... تفطس مالضحك خصوصا بقى لما الفلسفة والدراما والتراجيديا يشتغلوا مع بعض

جوستيـن said...
This comment has been removed by the author.
جوستيـن said...
This comment has been removed by the author.
جوستيـن said...

أوريكا

ما فيش حاجه تضحك

بقيتي مثقفه انتي ها؟؟

ربنا يزيدك

ola salem said...

يلا يا بت من هنا يلا هششششششششش
دماغك يا بنتى بلا مثقفه بلا بتاع هو يعنى ايه مثقف اصلا؟؟ حدديلى معنى واضح وصريح ....
انتى عارفه انا بتكلم فى ايه وبضحك ليه

المهم دلوقتى كبرى دماغك من كل ده
ولمى شنطك وكراريسك واقلامك والكام هدمه وتعالى بقى
انا قاعدة زهقانة لوحدى يا بنتى

Anonymous said...

woow
so sweet
u remind me ... with a day like ur day i saw it soooo clear through ur words.. but do u think it last?
let's hope .. let's hope love for all

Anonymous said...

معنديش كلام اقوله بس انتو الاتنين واحشنى اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى